Ako funguje táto webová stránka?
Webová stránka www.slovakiahotels.sk funguje ako vyhľadávač a porovnávač cien hotelov a iných ubytovacích zariadení ako napríklad apartmány, penzióny či chaty. Prostredníctvom online webovej stránky si môžete podľa názvu hotela, alebo lokality vyhľadať a porovnať Slovenské aj zahraničné ponuky ubytovania od rôznych poskytovateľov, ktorý ponúkajú rezervačné služby ako napr. prevádzkovatelia hotelov, ubytovacie rezervačné platformy a pod.
Webová stránka www.slovakiahotels.sk nekupuje ani nepredáva žiadne rezervačné služby alebo produkty. Platby hradíte priamo Poskytovateľovi služby. Webová stránka www.slovakiahotels.sk môže v tomto smere figurovať ako sprostredkovateľ.
Pokiaľ nie je výslovne uvedené inak, rezerváciou ubytovania nájdeného prostredníctvom tejto webovej stránky, vstupujete do priameho zmluvného vzťahu s poskytovateľom, u ktorého ste si rezerváciu vytvorili. Všetky informácie o ponukách, ktoré sa zobrazujú na tomto webe, vychádzajú z informácií uvedených poskytovateľmi, ktorí podľa vlastného uváženia aktualizujú svoje ceny a dostupnosť.
Za využitie našich služieb neplatíte.
Čo znamenajú v hoteloch výrazy Check-in a Check-out?
Skoro všetky hotely a penzióny vyžadujú pred ubytovaním svojich hostí, takzvaný „Check-in“. Ide o prvotnú registráciu hosťa a uloženie jeho údajov do databázy.
Proces Check-in sa môže v každom hotelovom zariadení, alebo penzióne odlišovať. V zásade platí že hosť predloží potvrdenie o rezervácii a poskytne hotelu svoje identifikačné doklady ako napríklad pas, občiansky, alebo aj vodičský preukaz.
Niektoré hotely môžu vyžadovať aj určitý depozit či kreditnú kartu. Ide o určitý spôsob zálohy, ktorá by pokryla možné náklady, alebo vzniknuté škody na zariadení izby. Aj apartmány a penzióny môžu od hostí žiadať finančnú záruku. Táto záloha bude hosťovi vrátená v prípade, že v hoteli nespôsobí žiadnu škodu na jeho vybavení. V opačnom prípade si hotel zálohu ponechá. Určite vám dporúčame aby ste sa vopred oboznámili s postupom a časom Check-in procesu v zariadení kde si ubytovanie rezervujete.
Pamätajte si, že každý hotel, penzión, alebo apartmán má svoje vlastné pravidlá, preto vás bude personál na recepcii informovať o všetkých podrobnostiach, čiže aj o hodine odubytovania. Väčšina hotelov umožňuje ubytovanie sa (check in) v hoteli od hod. 14.00 miestneho času. Na požiadanie zákazníka, a ak je už rezervovaná izba dostupná, môže hotel ubytovať nových hostí aj skôr.
Ubytovanie v hoteli sa obvykle končí o 12.00 hod., teda do tejto hodiny si musíte zbaliť veci, uvoľniť hotelovú izbu a vrátiť na recepcii kľúč. Tu už ide o takzvaný „Check-out“ proces. Ak však vo svojej hotelovej izbe zostanete dlhšie, hotel Vám môže zaúčtovať poplatok za ďalšiu noc. Všetky dodatočné náklady musia byť zaplatené ešte pred odchodom z hotela. K týmto nákladom patria napríklad poplatky za minibar, telefón, alebo reštauračné účty.
Čo robiť ak som si v apartmáne, alebo hotelovej izbe zabudol veci?
V prípade, že ste už opustili hotel a zistíte že vám niečo chýba, čo najskôr o tom informujte recepciu hotela. V prípade ak sa daný predmet nájde, vám personál navrhne Ďalší postup, napr. odoslanie nájdeného predmetu na vašu adresu. Pri informovaní personálu o stratenej, alebo zabudnutej veci ju nezabudnite čo najpresnejšie opísať, aby ste zjednodušili identifikáciu daného predmetu. Po jeho nájdení je recepcia povinná kontaktovať hosťa a informovať ho že jeho stratený predmet bol nájdený. Hosť by mal uviesť adresu na ktorú mu z hotela veci odošlú.